Oldalak

2013. február 17., vasárnap

11.- Niall Horan és Amelia Lily?

Lassan felvettem magamra a kiszemelt ruhadarabokat és a hajamat is megigazítottam egy kicsit. Egy parányit kényelmetlenül éreztem magam ebben a gatyóban, de Lou szerint nagyon meleg lesz ma. A hajamat egy egyenletlen kontyba fogtam össze, majd belenéztem a tükörbe, ahol egyből Niall kék szemeivel találkoztam. Tartotta a szemkontaktust amíg mögém ért, majd lágy csókot nyomott a vállamra. Kirázott a hideg, mire ő jólesően elmosolyodott.

-Nem megyünk?- kérdeztem.

-De.- mondta, majd megfogta a derekamat és elkezdett az ajtó felé tolni. Most jó alaposan bezártuk azt, hogy ne érjen minket semmilyen meglepetés, ha hazaérünk. Kiléptem az ajtón és leráztam magamról Niall kezét, mire ő felmordult, de én nyomtam egy gyors puszit az ajkaira és máris elhallgatott. Hirtelen ugrottam el tőle, amikor hallottam, hogy nyílik az egyik ajtó. Louis lépett ki rajta mosolygósan és megölelt, amikor hozzánk ért. Mosolyogva viszonoztam az ölelést, majd elengedtem.

-Most hová megyünk?- kérdezte Niall.

-Egy interjúra.- mondta Louis.

-Ugye addig már nem kellesz átöltözni?

-Dehogynem! Mi szmokingot kapunk, te meg...öööö....valami szépet!

-Ez nem szép?- emeltem magasra a szemöldököm.

-De, nagyon csinos, csak valami elegáns ruhában kellesz lenned!- nézett rám szelíd mosollyal.

-Jól van, na! Nehogy elsírd már magad!- mondtam és egy kicsit meglöktem a vállát.

-Gyerünk emberek, indulás!- mondta Robert, aki épp az előbb rontott ki saját szobájából.

A csorda (Niall, Liam, Louis, Harry, Zayn, Lou, Lux, én és a testőrök) elindultunk a buszhoz, majd mindannyian felszálltunk. Nehezen, de elfértünk. Azt mondják sok jó ember kis helyen is elfér. Ez addig igaz is volt, amíg meg nem álltunk Miss. Lovato szállodája előtt és a kis....... a kisasszony fel nem szállt. Hirtelen nagyon kényelmetlenül éreztem magam és a gyomrom is felfordult. Alig vártam, hogy ahhoz a stúdióhoz érjünk, ahol felveszik a műsort. Amikor leparkoltunk és a talajra tettem a lábam majdnem azt csináltam, amit a filmekben, hogy letérdelek és megcsókolom a talajt. Mérlegeltem és inkább elvetettem az ötletet.

A stúdió nagy volt és könnyen el lehetett benne tévedni. Nem foglalkoztam semmivel, csak mentem és megkerestem az öltözőmet. Lou odaadta a ruhámat és nem szólt semmit sem (ha tudná, hogy azóta már Niallel is kavartam?!?!). Kifestett, majd felvettem a kikészített ruhadarabot. A hajamat csak hagytam, hadd omoljon a vállamra. Lou kiment a kis öltözőből én pedig magamat kezdtem nézegetni a tükörben. Félek, hogy ez a ruha nagyon bevállalósra sikeredett, és még valaki megharagszik rám, amiért csinosabb vagyok mint ő. Megrántottam a vállam és kiléptem az ajtón. Egyből Niallbe ütköztem, akinek az oldalán ott virított Demi drága. Lehajtottam a fejemet és csak a magassarkúmat néztem. Lassan elértük a színpadot, ami elég kicsi volt. Vettem egy nagy levegőt és megpróbáltam nem azzal foglalkozni, hogy Demi épp most smárolta le Niallt (elég durván).

-Nagyon szexi vagy ebben a ruhában.- suttogta egy kicsit rekedt hang a fülembe.

És most bárki elmondhat a világ legnagyobb kurvájának és annak szinonímáinak! Ugyanis megfordultam és lesmároltam az illetőt, mivel tudtam, hogy ki az és hogy mit akar. Harry egyből visszacsókolt, mire én csak hevesebben csókoltam. Lassan elváltak ajkaink és én egyből hátranéztem. Niall és Demi is felvont szemöldökkel nézett rám, mire én csak megrántottam a vállamat, majd elindultam, mert a műsorvezető minket szólított. Kecsesen leültem a fotelba, majd megvártam a fiúkat, amíg körém gyűlnek, ugyanis én ültem középen. Egyik oldalamra Harry, a másikra pedig Niall ült. Ettől jobbat nem is kívánhatnék..

-Nos, és mi a helyzet a magánéletetekkel?- kérdezte a műsorvezető.

Jól kezdődik! Csak lennénk már túl rajta!

2 órával később


Már otthoni ruhában hagytam el a stúdiót és szálltam be a buszba. Elfáradtam azzal, hogy minden kérdésen és válaszon mosolyogjak. Az interjú valami kínzás volt. Több mint 1 órán keresztül a magánéletemről faggattak. Azt hittem kiugrok az ablakon. De vége van és ha hazaértünk lazíthatok.

Én pattantam ki legelsőnek a buszból, majd beugrottam a liftbe és felmentem a szobánkig, ahol levetettem magam az ágyra és elkezdtem netezni. Hallottam, hogy kinyílik az ajtó, majd be is csukódik és besüppedt mellettem az ágy. Niall is megérkezett. Felnéztem a telefonomból és megláttam, ahogyan mellettem fekszik és Niallösen mosolyog.

-Ezt most megkaptam. De miért pont Harry?- most áldom az eget, hogy leesett neki.

-Mert neki szerintem bejövök.- mondtam, majd ledobtam magam mellé a telefont.

-Amúgy Lou keresett.- hajlandó velem beszélni?

-Oké, majd megkeresem. De mit is kaptál meg? Fejtsd ki!- ő csak elmosolyodott, majd magához húzott és jólesően megölelt.


-Demi smárolt le, nekem pedig muszáj volt viszonoznom, mert különben rájött volna, hogy valami nincs rendben. És te mit kerestél Harry szájában?- tolt el magától kérdő tekintettel.

-Tudod, az úgy volt, hogy Harry lenyelt egy cukorkát..- és elkezdtem bemesélni neki valamilyen hülyeséget.

-Aha, persze.- mondta, majd magához húzott és megcsókolt.

-Erre vártam egész délután.- suttogtam ajkaiba, majd hajoltam volna még egy csókért, de ő elhúzódott tőlem, és elfordította a fejét, mert valaki éppenséggel ránk nyitott. Az illető nem más volt, mint Lou.

-Tudtam! Tudtam, hogy van köztetek valami! Tudtaaam!- kezdett el táncolni a szoba közepén.

-Jól van, megyek és ezt megbeszélem ezzel az érett felnőtt nővel.- mondtam, majd nyomtam egy puszit az arcára és átrángattam Lou-t a saját szobájába.

-Hogy történt?- kérdezte, amikor már lenyugodott egy kicsit.

-Hát, a koncert éjszakáján...- kezdtem és elmondtam neki az egész szitut. Az elejétől a végéig minden kis részlettel együtt.

-Úr Isten! Gondolom Demetria még nem tudja?!?!- mondta vigyorogva.

-Nem bizony! És nem is szeretnénk ha megtudná, és a többiek se, úgyhogy lakat legyen a szádon!- mondtam, mire ő behúzta a képzeletbeli cipzárat a száján- Én most megyek!- mondtam, majd nyomtam egy puszit az ölemben ülő Lux fejére és letettem az ágyra.

-Sok sikert a titkolózáshoz!- mondta Lou, mire én bólintottam, majd kiléptem a szobából.

Mosolyogva léptem be a szobába, ahol Niall egyedül ült, majd felnézett rám és a kezembe nyomta a mai lapot, aminek a címlapján ez volt:


Tátott szájjal olvastam végig a sorokat. Nem hittem el, hogy egyszer sétáltunk együtt, de máris a pletykalapok címlapján virítunk. Ez szörnyű! És mi van, ha Demi meglátja? Istenem! Elegem van a paparazzikból!

-Ez borzalmas!- mondtam, majd levágódtam Niall mellé, aki az ölébe húzott és úgy szorított magához, mintha azon múlna az élete. Lágyan visszaöleltem, majd a haját kezdtem simogatni -ami már nem volt felzselézve. Szöszi tincsei selymesek voltak, amin csak mosolyogtam egyet. Ez a cikk rám is rossz fényt vet, de én az ilyenekkel nem foglalkozom. Nincsenek barátaim, akiknek elmondhatnám az igazságot, ezért csak Gerrynek szoktam mesélni, aki mindig szívesen meghallgat. A karácsonyomat is egyedül töltöttem, na meg a szilveszteremet. Nem akarom, hogy valaki csak azért haverkodjon velem, mert híres vagyok és gazdag. Még az X-faktor alatt ott volt nekem Ollie, de vele se volt olyan komoly a dolog. Magányos farkas voltam eddig, de most talán rám találnak a barátok, beleértve Niallt is...

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó rész lett! Siess a következővel! Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, már kíváncsi vagyok a kövire ,siess vele!!*-*:DD<3

    VálaszTörlés
  3. Ezek szerint jobban vagy??Örülök:)Nagyon jó lett a rész,csak így tovább:DD*-* És természetesen nagy izgalommal várom a következőt:DD<3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo lett!!Siess a kövi résszel!:)

    VálaszTörlés
  5. Sziia!
    Örülök hogy visszatértél és remélem minden rendben van:)
    Nagyon jó.rész lett.
    Várom a következőt;))
    Puszi xx.

    VálaszTörlés
  6. KÖVETKEZŐŐŐŐŐŐŐT!!!!!!!!!!!!!! *-* NIALL HORAN + AMELIY LILY! <3

    VálaszTörlés
  7. Ebből mi lesz?? :D Kövit gyorsan :) *-*

    VálaszTörlés
  8. jujj.... mikor lesz kövi rész? :)

    VálaszTörlés