Oldalak

2013. március 16., szombat

12.- Kiss

Miközben a szöszi buksiját simogattam, ő még mindig magához szorított. Lassan megnyugodott, majd elengedett engem. Végre kaptam levegőt! Bement a fürdőbe, ahová én természetesen úgy követtem, mint egy pincsikutya. Levette a felsőjét, majd rám nézett, miközben elkezdte kigombolni a nadrágját. Hátat fordítottam neki, majd kiléptem a fürdőből és bezártam az ajtót. Lefeküdtem az ágyra, majd azon gondolkoztam ideje lenne enni valamit. Hívtam a szobapincért és rendeltem magamnak valami finomat, vagyis legalább a neve finomnak hangzott. Amikor megérkezett elvettem, kifizettem, majd leültem az ágyra és bekapcsoltam a tv-t. Lassan Niall is végzett a zuhanyzással és ő is evett. Még jó, hogy 2 személyre rendeltem! Mire végeztünk, már vagy 11 óra lehetett. Elterültem az ágyon, majd hamar el is nyomott az álom.

Másnap reggel

Kinyújtózkodtam, majd bementem a fürdőbe és elvégeztem reggeli teendőimet. Nem sokkal később Niall herceg is felkelt, és ő is megtette ugyan azokat a dolgokat, amiket én. Lementünk mind az ebédlőbe és ott reggeliztünk meg a többi kísérővel/csapattaggal.

-Délben indulunk tovább Bostonba! Addig élvezzétek ki New Yorkot! El vagytok engedve délig, de délre mindenki itt legyen!- mondta Robert.

-Rendben!- hangzott a válasz egyszerre az egész csorda szájából.

Miután végeztünk a kajával megbeszéltük a többiekkel, hogy elmegyünk egy sétára, aztán alszunk egyet az út előtt. Elindultunk hatan: Liam, Louis, Harry, Zayn, Niall és én. Bementünk egy fagyizóba, majd rendeltünk egy-egy kelyhet magunknak. Niall elment a mosdóba és amint felállt Harry átült a mellettem megüresedett székre. Kezdetét vette a flörtölés.

-Amelia, olyan gyönyörű vagy, mint a napsugár.- ennél eredetibbet?!

-Tudom, mondták már páran.- vetettem be az egoista, köcsög énemet, mert hogy nekem van olyanom is..

-Nem lenne kedved egy vacsihoz?- villantotta meg fogsorát.

-Ezt eltaláltad.

-Légyszíves!- mondta, majd elkezdett felém közeledni, és már majdnem megcsókolt, amikor valaki teljes erőből hátrarántotta. Ez a valaki Niall volt.

-Mit képzelsz magadról Styles?- mondta Harry pólóját fogva.

-Te mit képzelsz magadról Horan?- nézett rá mérgesen a göndör hajú.

-Nem hiszem, hogy szükséged lenne arra a csókra..- mondta, majd elengedte Harryt.

-De igenis, nekem szükségem van arra a csókra. Ki vagy te, hogy beleavatkozol az én és  Amelia életébe?- szegezte Niallnek a -jogos- kérdést.

-Lily egyik barátja vagyok és nem akarom, hogy hülyeséget csináljon.

-Eddig bezzeg nem voltatok ennyire jóban!

-Mi van, ha közelebb kerültünk egymáshoz néhány nap alatt?- erre Harry vágott egy hülye fejet, amit nem lehet leírni. Sértődött, értetlen és morcos volt egyben.

-Nyugi Harry, ha akarlak, majd megcsókollak én!- mondtam mosolyogva, majd kikanalaztam a maradék fagyit is a kehelyből, ami valljuk be nem volt jó ötlet, mivel lefagyott az egész szám.

Miután mindenki megette a saját adagját elindultunk vásárolni. Egy kicsit rázós volt 5 fiúval elmenni ruhákat venni, legközelebb majd Louval megyek..

Bementünk az első boltba. Kiválasztottam a nekem tetsző ruhákat, majd bementem a próbafülkébe és felvettem az első felsőt, amin egy "WE ARE YOUNG" felirat volt. 5 fiúból 3-nak tetszett, ezért ezt megvettem, a következő nadrágot elutasították, de nekem ez is tetszett, mire összevesztünk azon, hogy megvegyem-e. Nehéz menet volt, de vettem 3 felsőt, 1 cipőt és 2 nadrágot.




3 szatyorral a kezemben léptem ki a boltból, majd megtartottam az ajtót Liamnek, aki 4 szatyorral egyensúlyozott. A fiúk sokkal többet vásároltak, mint én. Harry 5 Converse cipőt vett magának csak azért, hogy minden hétköznap mást tudjon felvenni. Amikor megkérdeztem, hogy hétvégére miért nem vesz ilyen alapon, akkor azt felelte, hogy hétvégén mindig ki kell öltözniük valami eseményre és akkor csak nem vehet fel tornacipőt?. Hát jó. Nekem annyira nincsen ilyen nagy dilemmám, mivel Lou/vagy a stylist ad rám egy cipőt és kész. A ruhákkal is így vagyok, de egyszer vagyunk New York-ban, nem? Amúgy is kellet valami rongy, amit felveszek otthonra fetrengeni, meg ilyesmi.

Délre értünk a hotelbe, annak ellenére, hogy még aludni akartunk, sajnos nem sikerült. Összepakoltuk az össze cuccunkat, majd bepakoltunk a turnébuszba. 4 órát fogunk utazni, úgyhogy én elkényelmesedtem az egyik luxusfotelben, majd elkezdtem átlapozni egy bulvárlapot. 1 óra utazás után  a fiúk managere bejelentette, hogy alvás. Hülyén néztünk rá, de aztán elmagyarázta, hogy este koncertünk lesz. Hát jó. Mindenki felvett valami kényelmesebb ruhát, és elfoglaltunk egy-egy ágyat.

Niall bemászott a felettem lévő fülkébe, majd már épp húzta volna be a függönyt, amikor Louis elkiáltotta magát: "Fotózás!"

Előkapta az iPhone-ját és máris lőtte a képeket, majd tolta is fel twiterre a legjobbat, ami -természetesen- Niallről készült:

Én csak behúztam a függönyt és befordultam a fal felé. Bedugtam a fülembe a telefonom fülhallgatóját, majd halkan elindítottam egy számot.

Már lassan kezdtem elbóbiskolni, amikor megrezzent a kezemben a telefon, jelezvén, hogy sms-em jött. Kicsit se ijedtem meg, á dehogy! Megnyitottam, majd elmosolyodtam. ez állt benne:

"Gyere már fel egy kicsit, egyedül érzem magam! xoxo Niall"

Feltápászkodtam, és megpróbáltam úgy kimászni az "ágyamból", hogy ne keltsek fel senkit, és még a fejemet se verjem be. Nehezen, de sikerült. Elsuttogtam egy "Niall"-t, mire ő lassan elhúzta a függönyt.

-Mássz be! De óvatosan!- mondta, miközben ő kijött.

-Te mér' másztál ki?- néztem rá tök hülyén. Én úgy is be tudtam volna mászni, ha ő nem jön ki.

-Nem szeretek belül lenni..- mondta, majd a fenekemre csapott egyet, hogy menjek már, mert észre fognak venni minket.

A fenekemet simogatva nagy nehezen bemásztam, majd engem követve Niall is így tett és behúzta a függönyt.

-Basszus, alig férek el!- mondta Niall, mire én még jobban nekipréselődtem a falnak.

-Talán nem kéne annyit enned!- mondtam egy szemforgatás kíséretében.

-Ha-ha, ez jó volt. Mióta tartogatod?- nézett rám felvont szemöldökkel.

-Csak úgy jött.- mondtam, majd lehunytam a szememet- Jó éjt!

-Ho hó, nehogy elaludj már!- mondta tök idegesen- Én addig nem alszom, amíg nem kaptam egy jó éjt puszit..

-Fordítsd felém a fejedet!- kértem, és adtam neki egy csókot, mire ő közelebb vont magához és átölelte a derekamat.

-Köszönöm.- mosolyodott el.

-De most már alvás, mivel ma még koncertünk is lesz!- ha lehet még közelebb húzott magához, mire én fejemet a mellkasára hajtottam. Lassan mindkettőnket elnyomott az álom.

2 órával később

-Basszus, ezek mit csinálnak?- hallottam egy halk hangot, amire felkaptam a fejem. Ezzel csak egy baj volt, hogy jól be is vertem.

-Ti miért nem aludtok?- kérdeztem Louistól, Harrytől, Zayntől és Liamtől.

-Ne tereld a szót, mi ez?- emelte fel a hangját Harry.

-Hát én csak...csak...csak...ööööö...izééééé....Niall!- mondtam, majd rázogatni kezdtem az alvó fiút, aki úgy megdöbbent, hogy szinte kiugrott az ágyból a 4 fiú láttán.

-Niall, a többiek azt kérdezik, hogy miért aludtunk együtt..- mondtam totál zavarban. Gondolom a fejem versengett a paradicsom színével..

-Hát mert izééééé...- Niall értelmes válasza után Harry kezdett begurulni.

-Van valami köztetek? Vagy talán le is feküdtetek már? Ki tudja miket csináltak a hotelben?!?!- mi csak kínosan néztük a földet.

-TI LEFEKÜDTETEK?- esett le először Liamnek.

-Hát izééé..- motyogtam.

-Ide a pénzemet Zayn!- kiáltott fel Louis boldogan.

-Ez nem ér, hisz' olyan rosszban voltak, amikor elindultunk..- mondta Zayn, miközben a farzsebéből elővett 10 fontot és Louis kitartott kezébe nyomta.

-Ti fogadtatok abban, hogy le fogunk-e feküdni?- néztem rájuk tátott szájjal, mire mindketten elkezdte bólogatni. Ezek hülyék!

-Amelia, azt hittem alakul közöttünk valami..- mondta szomorúan Harry, mire én megöleltem.

-Én is, de a szőke srác már előbb felkeltette az érdeklődésemet.- vörösödtem el ha lehet még jobban.

-Óóó, de cuki.- mondta Robert, aki hirtelen tűnt fel- Niall és Amelia. Ti hülyék vagytok? Vagy befejezitek ezt, vagy nagyon titokban csináljátok! Niall, neked barátnőd van! Amíg nem szakítasz vele, nem csinálhatsz semmit Ameliával! És külön szobába kerültök! És nem érdekelnek a kifogások!- csitított el, mikor én pont szólni akartam.

Szomorúan ültem le az egyik fotelba, és túrtam fel a bőröndömet, valami ruha után kutatva, mivel fél óra múlva megérkezünk. Nagy nehezen kiválasztottam egy szettet, majd bele is bújtam.

A buszban csak kb. 4-szer estem el majdnem a túl nagy sarkú cipőm miatt. Még le sem szálltunk, de már fájt a lábam. Robert viszont azt mondta, hogy nem vehetem le, mivel a stadion és a hotel előtt is rengeteg ember lesz és ki kell néznem valahogy. Hát köszi.

A megérkezéskor mindenki az ablakhoz nyomult és úgy integettünk a várakozó rajongóknak. 4 óra múlva kezdődik a koncert, de már rengetegen itt voltak. Kitettük Robertet a stadionnál, akinek valami fontos elintéznivalója volt majd mi mentünk tovább a hotelbe, ahol 3 napig fogunk lakni.

Nem sokára megérkeztünk, majd mindenki leszállt a buszról és megrohamoztak minket a rajongók. Annyian voltak, hogy a biztonságiak alig bírtak bevezetni minket az épületbe. Nagy nehezen bejutottunk, majd be is zárták az ajtókat.

-Na, a szobaelosztás a következő.- olvasta fel Liam- Harry, Niall 312. szoba, Én és Zayn 313. szoba, végül Amelia, Louis 314. szoba. Hú, Robert nem viccelt, jó messze rakott titeket egymástól..- szomorodott el Liam, majd egy hátba veregetés után elindult kicuccolni.

A követező napok is jól fognak alakulni...:(

5 megjegyzés:

  1. tetszett :) örülök hogy hoztál új részt :)

    VálaszTörlés
  2. végre! Történt valami még izgibb! :DD Nagyon jóó!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó rész lett! Siess a következővel! ;)

    VálaszTörlés
  4. Végre! Nagyon örültem annak hogy van friss rész(már majdnem ugráltam örömömben.:))
    Ez nagyon fordulatos rész volt megérte várni rá! Kíváncsi vagyok mi lesz Stlyes-Horan párosítással.
    Siess a következővel.
    Puszi.xx

    VálaszTörlés
  5. imááádom. Hamar hozd léci a kövi részt :)))))

    VálaszTörlés