Oldalak

2013. március 31., vasárnap

14.- Az nem lehet!

-Szerintem mindketten hülyék vagytok..- gondolkodott el Liam.

-Nagyon szeretnék vele lenni, de abban igaza van, hogy ezt nem csinálhatjuk így tovább. Nekem barátnőm van! Aki Demi Lovato, de ez nem is olyan fontos.- mondtam.

-Szakíts Demivel!- mondta lazán Liam.

-De akkor haragudni fog rám. És ha megtudja, hogy Lily miatt tettem, akkor nagyon nagy balhé lesz!- bámultam idegesen a földet.

-Valamit, valamiért.- mondta bölcsen, majd megveregette a vállamat, és elhagyta a szobámat.

1 hónappal később

*Amelia szemszöge*

Éppen Madridban vagyunk. Olyan beteg vagyok, mint még soha. A mai interjút még megpróbálom valahogy túlélni, de nem biztos, hogy sikerülni fog. És ha sikerülne, akkor kialudnám magam a hotelben. Nagy levegőt veszek, de nem tudom visszatartani a gyomrom tartalmát, ezért rohanok a wc felé. Lou siet velem és fogja a hajamat.

10 perccel később

Ha lehetséges kijött belőlem minden. Nagyon undin hangzik, de ez az igazság.

-Neked el kell menned egy orvoshoz!- mondta idegesen Lou.

-Nem kell, jól vagyok!- mondtam.

-Aha, csak Afrika egyhavi élelme tart most az óceán felé a lefolyóban..- mondta, majd
megpróbált rendbe hozni egy kis smink segítségével- Kikészítettem a ruhádat!- mutatott az ágy felé. Én csak bólintottam és a mackó felsőm lehámozása után belebújtam a kikészített cuccokba.

-Mi lesz, ha elhányom magam?-néztem fel félve Loura.

-Akkor kimentelek! Ne félj! Vissza kell tartanod!- nézett rám mosolyogva- Minden rendben lesz!

-Nem vagyok benne biztos..

-Ezt meg se hallottam! Kifelé!- intett az ajtó felé kíméletlenül. Megfogtam a kilincset és lenyomtam, majd kiléptem a szobából.

-Végre elkészültél!- nézett rám idegesen Robert. Ha megtudná, hogy az 1 óra, amíg vártak rám szinte végig azzal ment el, hogy a wc felett hajoltam. Küldtem felé egy gúnyos mosolyt, majd elindultam a lift felé. Mindenki jött utánam és beszálltunk.

Fontos tudni, hogy 1 hónap alatt teljesen eltávolodtunk egymástól Niallel. Nem szólok hozzá, és ő sem szól hozzám. Eszméletlenül hiányzik, de nem tehetem meg ezt senkivel. Nem nézhetem csak a saját érdekeimet! Távolról figyelem a kapcsolatát Demivel, ami már nem olyan, mint régen. Szerintem totál ellaposodott. De az ő dolguk. Állandó szobatársam Lou és Lux lett. El kell mondjam, hogy ők a legaranyosabbak, akikkel együtt lehet lakni. Imádom őket, de kikészít az, hogy este 9-től kuss van, mert Luxi alszik..

Az interjú után fáradtan rogytam le a szobánk egyetlen foteljébe. Bekapcsoltam a tv-t, miközben azt figyeltem, ahogy Lou megeteti a kislányát. Kicsivel később felálltam és besomfordáltam a fürdőbe. A tükörbe néztem, majd összeszorítottam a szememet. Meg kellett kérdeznem valamit  Lou-tól. Becsuktam a fürdőajtót, majd odasétáltam mellé.

-Lou, figyelj!- néztem rá zavarban.

-Igen?- nézett fel rám kíváncsian.

-Az normális, ha két hónapja nem jött meg?- kikerekedett szemekkel nézett rám, majd még a száját is eltátotta.

-Állandóan a wc felett könyökölsz és már 2 hónapja nem jött meg?- én csak bólogattam- Te terhes vagy!- egyből kidülledtek az én szemeim is.

-Az nem lehet! 18 vagyok!- néztem rá, már majdnem sírva.

-Holnap szabit kérünk és elmegyünk egy dokihoz!- mondta mindent tudóan, és elhagyta a szobát.

Az nem lehet! De akkor Niall az apja! Neeem!

Sírva aludtam el, majd reggel arra keltem, hogy valaki ordítozik.

-Amelia kelj fel! Van időpontom egy nagymenő orvoshoz, aki a város másik végében rendel! Jó lenne, ha megköszönnéd Robertnek, aki egyből ugrott, amint kimondtam a terhes szót.

-Ez remek, már a fél hotel tudja, hogy az vagyok! De ez még nem is biztos!- idegesen felültem, majd felöltöztem és kiálltam Lou elé:-Kész vagyok!

Rengeteget taxiztunk, mire elértünk a rendelőbe. Leültünk a váróteremben és vártunk, amíg nem szólítottak engem. Lou megszorította a kezem és elengedett. Az orvos nagyon kedves volt és egy rutinvizsgálat után a kezembe adta a papírjaimat. Teljesen belemerültem, amikor nekiütköztem valaminek, vagyis valakinek. Amikor felnéztem nem hittem a szememnek.
Őt láthatjátok a fejlécen is!

-Jason?-néztem az ezer éve nem látott bátyámra. Ő csak bólintott, majd az arcán átfutott a felismerés, és boldogan kiáltott.

-Amelia?- én csak mosolyogva bólintottam, majd megöleltem. Nagyon rég láttam utoljára, már vagy 3 éve..

-Mit keresel te itt?- néztem rá értetlenül, hogy vajon mit keres egy férfi egy nődokinál.

-Csak a barátnőmet hoztam vizsgálatra. Nemrég lettünk 4 hónaposak.- húzta maga mellé a barna hajú lányt, aki nagyon szép volt, és gömbölyödött már a hasa is- És te mit keresel itt?- nézett rám felvont szemöldökkel.

-Lehet, hogy terhes vagyok..- fogtam meg a homlokomat.

-Ki az a retardált állat?-nézett idegesen a szemembe.

-Akivel turnézok..- mondtam, majd nyeltem egy nagyot, mert Niall képe élesen belehasított az elmémbe.

-Remélem tudod, hogy mit csinálsz!- nézett rám komoly arccal, mire én bólintottam. Megöleltem és kiléptem a rendelőből. Megint elővettem a papírt és átolvastam a sorokat. A vége ez volt: "Amelia Lily Oliver 1 hónapos terhes".. Első reakcióm az volt, hogy nem kaptam levegőt, a második pedig az, hogy Lou vállán sírtam a kocsiban, hogy "én nem lehetek terhes, még csak 18 vagyok!!".

Amikor megérkeztünk a szállodához kiszálltunk a a kocsiból, és felmentünk a szobánkba. Még mindig az egereket itattam. Louis kopogott be, majd eltorzult arccal kérdezte, hogy mi a jó ég történt.

-Terhes vagyok..- mondtam olyan halkan, hogy azt hittem, meg se hallja, de ma a szerencse nem mellettem állt.

-Komolyan?- nézett rám kikerekedett szemekkel- Neked is lesz egy Luxod? Ááá, Istenem, ez tök jó!-mondta, miközben halálra ölelgetett.

-Louis, nem érted a lényeget, én még csak 18 vagyok!- mondtam visszafojtott hangon- És Niall is csak 19.

-Mi köze van Niallnek ehhez? Óóó...leesett! Ő az apja?- nem válaszoltam, csak bólintottam- El kell mondanod neki!- nézett rám komolyan, mire én bólintottam- De előbb. hoztam neked valamit! Már megint te vagy az újságban!-nyújtott felém egy tinimagazint kinyitva. Gyorsan átfutottam a sorokat, ez annyira nem volt rossz, mint az előző, de akkor is szálljanak le rólam!


-Most megyek és beszélek Niallel..- mondtam az ajtó felé mutogatva.

Kiléptem a szobából és átmentem a szálloda másik felébe, ahol a fiúkat szállásolták el. Bekopogtam az 543-as szobába, és vártam, hogy kinyitja-e valaki. Ez meg is történt 2 perccel később egy szőke, álmos buksi jelent meg előttem.

-Beszélnem kell veled..- szóltam hozzá hosszú idő után először.

-Gyere be.- tárta ki az ajtót előttem. Leültem az ágyra, ő pedig velem szembe a fotelba. Elővett egy dobozos kólát és beleivott, hát nem volt jó ötlet.

-Nem kertelek! Terhes vagyok!- mondtam ki egyszerűen...

4 megjegyzés:

  1. Basszus!!!! Ez nagyon durvaaaa!!!!:ooo Ilyenre nem számítottam!!:ooo Olvasás közben az állam valahol padlón futkosott.:))
    Nagyon nagyon nagyon jó lett! Imádtam!!! Kíváncsi vagyok niall mit fog hozzá szólni. És mi lesz demivel, meg velük.
    Siess a következővel.
    Puszi.xx

    VálaszTörlés
  2. köviit!
    1) gondolom Niall kiköpi a kóláját... :)
    2) ilyen csavart sem hallottam még!
    3) nehogy abbahagyd! ;)

    VálaszTörlés
  3. A rész nagyon jó lett ! (:..hamar kövit (:

    VálaszTörlés
  4. Először is sajnálom,hogy nem kommenteltem egy ideje,de nem volt túl sok időm,ha meg igen,akkor inkább olvastam:)
    Nagyon szép a dizi imádom:3
    És a történet....fantasztikus!!!olyan szomorú voltam,mikor niall és amelia nem lehettek együtt://de most ezt az óriási csavart....kíváncsi vagyok,hogy niall mit szól hozzá,na meg remélem végre repül demi:DDde egy tényleg biztos:hogy az a kóla nem a horan-hasban, hanem a padlón végzi:DDD
    siess mert én már nagyon várom a kövit!!!:DDD
    és remélem már teljesen jól vagy:)<3

    VálaszTörlés